Alive

Jag klev nyss upp ur sängen och har förflyttat mig till soffan.
Lyckades inte mota migränen igår tyvärr så det har inte blivit många minuters sömn inatt.
Känner mig helt död. Och på den fina huvudvärken så har det varit ett jäkla väsen utanför fönstret hela dagen.
De har satt upp stora ställningar runt huset bredvid, antar att det ska repareras. DET BEHÖVS! Ser förjävligt ut.
Hur som haver så gjorde det bara ännu värre för huvudvärken men nu har det lättat lite.
Skulle ringt vårdcentralen idag men har inte klarat av att lyfta telefonen. Först nu jag klarat av att resa mig.
Vi får se hur det känns imorgon.
Nu ska jag försöka sova en liten stund medans huvudvärken är okej.


Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0