Ut och dö!

Nu ska jag ut och springa - eller ut och dö! För det är 30 grader utanför mitt fönster!
DET ÄR HELT UNDERBART, jag klagar absolut inte!
Men det kommer bli galet varmt och springa - det är jag medveten om - men det kryper i kroppen på mig.
Måste få springa, svettas och plåga kroppen lite! Mums!! :)

Har förövrigt inte så mycket mer att tillägga mer än att jag är så glad att jag har vissa människor i mitt liv!
Fantastisk familj, underbara vänner och superbra kollegor ♥ Ni är guld värda - allihop!

Nepp, på med löpardojjor och pulsklocka - HÄR SKA NJUTAS!!!! :)

Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Sandra

Redig du är =)

Hade oxå tänkt springa idag men Karin ville ta en promenad så jag hakade på det istället, kanske rätt så skönt med tanken på hettan, men jag klagar absolut inte heller, älskar detta vädret !!

2011-06-28 @ 19:04:12
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0