Till salu:

Ett styck knä är till salu. Eller nä, det skänkes bort mot hämtning!
Kastar med det andra i paketet också, bättre begagnat...
Jomen det var jätteroligt att springa idag. Sjukt omotiverad men sen kom jag in i det och det var riktigt gött.
Sprang och flåsade (glömde bricanylen hemma - smart), tittade på barren och lyssnade på fåglarna i godan ro och PANG!!! Knät bara small. Heltvete vad ont det gjorde. Sen haltade jag halvt om halvt resten av vägen.
Blir så jäkla arg! Nästa gång jag ska till läkaren ska jag be honom om en remiss till KSS istället för att träffa ortoped. Den ortopeden här i stan menade att "det växer bort". Det var för tre år sedan. Och då hade jag haft ont i två. For your information, sir, så har jag slutat växa. Alla fall på det hållet...

Kom precis på nu att jag ska till massören klockan sju imorgon bitti. Det var den tiden hon hade och sen går hon på semester. Det är välbehövligt med massage nu känner jag. Så sjukt spänd. Är galet stressigt på jobbet så jag funderar på att gå ner i tid. 85 - 90% skulle vara lagom känner jag. Korta ner dagarna lite. Vi får se till hösten.
Sen blir det friskvård 13:45 och sen ska jag inte tillbaka till jobbet mer den dagen.

Nu ska jag renbädda sängen, gå ner och boka tvättid och sen lägga mig och läsa värlens bästa bok!


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej usch vad tråkigt och jobbigt med knät, hoppas du får ordning på det.



Ja bilbingo är skoj, kul att göra något annat och speciellt med söta mormor oxå ;)

Ha det gott hos massören imorgon !!

2011-06-28 @ 22:55:23
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0