Rest in Peace!

RIP lilla rådjuret som inatt fick sätta livet till.
Från ingenstans kom det skuttande och rakt in i höger framlampa på min bil, gjorde en graciös volt och landade med ryggen på min huv och kanade upp i rutan för att sedan flyga ner i asfalten och ner i diket.
Tänkte att nu kommer den in i ruten och börjar krafsa på mig med sina små ben men inte. Tur det.
Hittade inte det stackars djuret då det var högt gräs och dike och bäcksvart men hörde in ett ljud och ringde polis som skickade ut jägare. Usch, stackars Bambi...

Har varit ute på äventyr idag med mor, far och två små galna kiddos.
Nu ska jag ta en dusch, agera chaufför och sen ut till kära vännen R och tjöta skit.

Nu ska jag beställa en ny nummerskylt!
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0