Nääää!!!

Idag känns det som om jag ska avlida precis när som helst.
Huvudet känns som BLY, ögonen rinner, näsan rinner, halsen är torr och jag hostar mig till döds.
Vadå att det skulle vara värre när en kille är förkyld, ni är så jävla veka bara.. Det är det. Det är precis lika jobbigt, om inte värre, för en tjej. Varför vet jag inte. Det bara är så.. ;)
I alla fall har jag inte planerat in någon sjukdom nu. Jag har ju inte tid.
Jag knaprar tabletter som... Jag kommer inte på nåt men nånting man äter jävligt intensivt OCH mycket av. Allt för att slippa bli liggande. JAG SKA JU TILL HALMSTAD OCH DREGGLA ÖVER KARLAR FÖR SATAN!!! Vad finns det för rättvisa i världen?? Ja, men jag ska äta lite piller till annars får jag väl vara hemma...

Jag orkar inte med det här. Ska slänga på mitt nyinköpta överkast nu! :) Wihoooooooooooooo!
Jag har ju fått en massa paket i veckan som ni vet. Min "midsommar-klänning" som gjorde att jag såg ut som en liten tjock gumma = en miss med andra ord. Men fin var klänningen. Nu ska jag bara hitta nån som inte ser ut som en slaktare som kan tänka sig att ta klänningen och ge den ett trevligare liv än vad jag kan... Nån som känner sig manad? Fick tre hit-paket med :) Ett bokpaket med en bok av Anna Jansson och en av Ann Rosman och ett filmpaket med Harry Potter och Dödsrelikerna, Burlesque, Life as we know it, Black Swan, Trassel, Grown Ups och Sex and the City 2 (som bonusfilm). Den sistnämnda har jag redan så om nån känner sig manad att ta den så välkommen!
Nu har jag inga mer paket att invänta så jag vet inte vad jag ska glädjas åt nu. Har ju 36 arbetsdagar kvar till semestern så det är ju ingen idé att börja räkna ner... ;)

Näää men överkastet var det ja... Sen ska jag kolla på nån film. OCH ÄTA! Jag dör av hunger och kommer tyna bort snart... (Kanske inte - kan bergis leva 37 år om man tänker efter...) Vi får se hur det blir, jag kanske magrar av.. Men med min karaktär är det väl knappast troligt. Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0