Lördag

Har haft en mycket trevlig kväll hemma hos fröken Psykolog.
Blivit bjuden på mycket god mat och vin och tjattrat om precis allt. Tydligen finns det curry-kondomer i Pakistan. Jaa, man lär sig nåt nytt varje dag...
Har fått städat och fixat hemma idag + varit ute på joggintur. Gött som skam!

Imorgon hade jag och modern planerat en tripp till IKEA men sen kom vi på att vi inte orkade och ska ta det nästa helg istället, men nu är jag sugen ändå så vi får se om jag kan locka med henne imorgon ändå! Behöver köpa en garderob eller nåt och ha i sovrummet. Kläderna får precis plats i garderoben jag har nu men då måste tvättkorgen vara full också och det är ju sådär kul... Har lite annat småplock jag behöver inhandla också.
Har klickat hem lite prylar idag också. Dörrknoppar till vitrinskåpet, ett överkast och lite annat. Nu har jag nog sex eller sju paket som ska komma hem till mig i nästa vecka! Tjoho, jag älskar att få paket. Även om jag får betala själv...

Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0