Fetto!

Ahhhh, mitt knä har kraschat ihop. Fy helvetes jävel vad ont det gör. Nånting hände när jag kravlade runt på golvet. Det äggskals-krasade när jag satt mig på knäna och sen har det inte gått över. Är ingen hit att springa när det gör ont att gå och stå. Men inte ska jag lipa för det... JAG VILL SPRINGA!! Jag längtar efter att få svettas och få blodsmak i munnen. Men nej nej... Idag behöver jag gå en promenad men det är så jävla tråkigt och jag orkar inte. Men jag måste. Om jag inte ska bli ett (ännu större) fetto... Så det är bara att gå. Jag vill ju inte skugga mitt kära ressällskap i Grekland. Nej, det går inte an.
Så nu ska jag ta en promenix, men först ladda musik!

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0