A perfect day!

Vaknade som sagt tidigt, har städat och sen kom bästa bror med familj hit! ♥
Åt lite lunch i form av lasagne och sallad och till efterrätt blev det glass, maränger, jordgubbar och chokladsås.
Tog vårt pick och pack och åkte till stranden. Årets första dopp avklarades. Var riktigt gött i vattnet. Drack kaffe, läste bok och sparkade fotboll. Det är livskvalitet det!
Kom hem, hittade en däckad tant som ingen mer än vi verkade bry sig om. Min brorson såg henne och vi stack ut fort som skam. Sen kom ambulansen och hämtade henne. Vet inte vad det var... Var nog bara överförfriskad verkade det som... Men vad vet vi.
Jag och svägerskan gav oss ut på en joggingtur. Jag sprang bara 2,5 för knät kändes inte i toppform. Så trist när det går bra för övrigt. Vi får se imorgon om jag kan springa längre. Bättre att köra 2,5 ett tag så det inte pajar helt. Har ingen lust att plocka fram kryckorna igen...
Brorsan släppte av mig hemma för han ville låna min pulsklocka och snart hämtar han upp mig igen.
Ska käka en sallad och kolla på nån film och sen tar jag en promenix hem. Så skönt att promenera på kvällarna.

I veckan är det jobb som gäller. Jobbar dag hela veckan.
Imorgon ska jag och älskade Hanna ♥ spela bilbingo. Tisdag är det träning. Onsdag slutar jag tidigt. Har friskvård och efter det ska jag iväg på en grej så det blir skönt att sluta i tid. Sen är det torsdag och då är det träning igen och sen är det helg! Wihooo vad veckorna går fort!

Oj oj, nu tutar brorsan nedanför. Time to go!

Puss och hej!



Den här låten får mig att springa som aldrig förr:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0