9 juni

Hurra, snart är det helg!

Har sovit kasst som fan inatt. Till att börja med snarkade min granne så jag trodde att jag skulle få frispel. Helt insane att det kan höras så väl.
I alla fall. Upp kom jag, kaffe drack jag och sen satt jag i soffan en stund och kollade på blixtrarna. Mysigt tycker jag.
Har haft en ypperlig dag på mitt jobb. NOT!!! Jag tror en prostituerad har bättre arbetsvillkor än vad vi har... Men så är det! Har ju en del förmåner ock så det väger väl upp.. ELLER? Nåja.
Åkte direkt hem till mor och far och åt och beställde middag tills imorgon.. Nja, dom erbjöd väl sig egentligen och sen fick jag bestämma maten. Inte illa. Blev sittandes och tjattrade om ditten och datten. Satt och väntade på att regnet skulle ge sig lite så jag kunde ge mig ut i spåret. Det började dock bara regna ännu mer... Så jag kom hem och la mig i soffan med boken men tänkte sen att "Nääää, nu jävlar ska jag ut"! Och ut kom jag. Och sprang gjorde jag. Det är så jäkla gött att springa i ösregn. Ett halleluja-moment kan man säga. Finns inget bättre. Eller kanske nånting...

Nu ska jag ta en dusch och vräka i mig kesella, hallon och blåbär. Yummi, yummi!

Där har ni min dag, det var la trevligt!
Godernatt.



Så fin att man vill pipa (och det gör man):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0