7 Juni

Fy vilken morgon! Jag gick upp och kände av lite huvudvärk, oväntat.
Tog tabletter och gav mig ut på en runda i spåret = inget bra beslut.
Har inte riktig migrän för det har inte brytit ut helt... Men jag har ont i skallen lite lagom hela tiden nu. Blir knäpp på det...
Det går förövrigt runt i skallen på mig och jag mår inte ett dugg bättre än igår.
Vet inte riktigt vad det är men nånting är det som bråkar med mig och jag vet varken ut eller in.
Hjärnan går på högvarv och sömnen är som bortblåst. Jag bara vrider och vänder mig. Ligger vaken, läser, räknar får, lipar en stund, kollar på tv, fipplar med telefonen. Ingenting hjälper. Livet är bara väldigt märkligt just nu.
Det går väl över men just nu känner jag mig mer down än någonsin.
Sådär, nu vet ni det.

Nu ska jag veva ner persiennerna och lägga mig i soffan och inte göra nåt. Upplyftande kan man säga...
Imorgon är det bättre, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0