15 juni

Idag skulle min älskade farmor ha fyllt 85 år. Saknar henne massor ♥

Dagen har gått i ett jävla tempo. Har haft massor att sysselsätta mig med och till och med jobbdagen tog slut snabbt.
Handläggning, samtal med chefen och ärenden på lunchen, dagen svischade förbi.. Åkte direkt hem till mina föräldrar och färgade håret på modern och fick mat. Sen till de galna ungarna för bråk, bus, kaffe och babbel.
Nu har jag dykt ner i soffan hemma. Känner att jag skulle behöva ge mig ut på en runda. Springa helst, men jag är så förbannat trött så jag orkar verkligen inte. Orkar nog inte ens ta en promenad. Men jag skulle behöva rensa tankarna.
Fick ett trevligt samtal idag från en GAMMAL kär vän! Vi har inte pratat på hur länge som helst och det var roligt att bara få höra hennes röst. Snart kommer hon hem från storstan och det ska bli skoj att se henne! ♥

Näää, vad tror ni.. Ska jag orka ge mig ut i spåret eller ska det vara okej om jag skiter i det idag?
Jag ska ändå ut och springa tidigt imorgon bitti? Näää, fan... Jag skiter i det. Jag orkar inte. Lagar mat för morgondagen istället. Kanske... We´ll see.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0