Onsdag

Godmorgon onsdag!

Satt länge igår och letade efter resor. Finns ju så mycket fina och mysiga grekiska öar att man blir knäpp av att sitta och kika. Mitt resesällskap har redan varit på Kreta så vi får hitta något annat fint. Ska bli jättekul alla fall. Har ju aldrig varit i Grekland men har alltid velat åka dit.

Har sovit jättekasst inatt, kunde inte somna igår kväll och sen har jag drömt massor inatt. Har varit uppe och druckit, varit på toa, läst... Men ingenting hjälper. Vet inte vad det är. Det är ju dock äckligt varmt i lägenheten och jag har alltid haft problem att sova när det är varmt..

Frukosten är intagen. 2 ägg och gröt, som alltid. Nu sitter jag och funderar på om jag ska måla naglarna i rosa eller rött och kan inte bestämma mig. Det är dagens bekymmer. So far...
Nu ska jag betala räkningar, slänga ihop en fruktsallad och slänga i proteinpulver i shakern och så är dagens mellanmål fixade. Sen blir det jobb till 20:15 ikväll. Hoppas på en lugnare dag idag för igår var folk helt hysteriska.

Hoppas ni får en bra dag!

Pusskalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0