Müsli

Nu ska jag försöka mig på att göra egen müsli. Med massa göttigt i.. Yummi!
Idag har det inte blivit många knop gjorda faktiskt. Har varit med pappa på tippen och slängt en massa skit och sen har jag handlat lite. Nu ska jag plocka in i diskmaskinen och dra ett tag med dammsugaren.

Kvällen spenderas i soffan med datorn för att leta semesterresa till Grekland i slutet på augusti. Ska hinna titta på Desperate Housewives också (såklart) och sen ska det spånas på lite andra idéer samt skicka lite ansökningar.
Ännu inget provsvar. Gaah, jag väntar ihjäl mig. Jag tänker att för varje dag jag inte får svaret desto bättre är det. De brukar ju prioritera att skicka ut svaren om det skulle visa på förändringar. Men vi får se.

Nu ska jag ta hand om sysslorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0