K e s e l l a a a a a ! ! ! ! ! !

Jag är galen i Kesella!
Här är en lista på det bästa som finns i hela världen.

1. Kesella, min familj, min bästa vän och gudson
2. S, blåbär och hallon.

Inte riktigt så kanske. Men i alla fall. Jag är beroende av kesella.
Jag ÄLSKAR kesella, I love, Ich liebe.. Ni fattar poängen.
Kesella, keso, hallon, blåbär och morötter är det bästa som finns när man bantar.
Äter man BARA det så blir man smal. Och får antagligen närings- och vitaminbrist. Men ja...
I alla fall var bara tanken att få er att förstå att kesella är det bästa som finns.
Allra bäst blir det tillsammans med minimjölk, blåbär och canderel sötningsströ. Som man såklart mixar ihop. Schluuuuurp!

Nu ska jag käka morötter och kolla klart på Lost, sen ska jag sova.
Kommer väl vara mer död än levande imorgon när jag ska börja tiiiidigt.
High five för krull-hår kan jag säga. Bara gå upp - i med diadem och så var det klart. Hurra!


Godnatt och snoselisnoooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0