29 april

Grattis till världens bästa bror som fyller år idag! ♥

Har haft en trevlig kväll hos bästa vännen med familj. Har härjat med min gudson och jag vet inte om jag eller han hade roligast... Och såklart ätit bästis goda clubsandwich. I love it!
Är lycklig lottad som har dig i mitt liv hjärtat, vet inte vad jag gjort annars! ♥

Nu när jag kom hem så har jag kollat på massa klipp från bröllopet mellan William & Kate och lipig som jag är så pep jag mig igenom vigseln och kyssen på balkongen. Herregud vad fin Kate är. Och vilken klänning. Den är designad av Sarah Burton för Alexander McQueen. Den var så himla fin, vad tyckte ni som såg?

Jag ska slänga mig i säng nu för jag är galet trött. Tänkte komma upp i tid imorgon för jag tänkte starta valborgsmässoafton med en löparrunda. Sen blir det ut på jakt efter kläder till kvällens tillställningar. Sen ska det shoppas present till storebror. På kvällen blir det party party med ett gäng sköna brudar, ska bli skitskoj!
Jag har förövrigt fått en vagel i ögat. Ser ut som helvete och ONT gör det. För jävla äckligt. Hoppas den försvinner till imorgon men det är väl knappast troligt...

Time to sleep!

Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0