Solsidan-sången

Gud, vilken påfrestande dag.
Först jobbade jag lite, sen tog jag och min kollega en lååång lunch. Sen jobbade jag lite till. Sen träffade jag bästis och crazy kiddo aka gudson för fika (en styck loka). Sen jobbade jag lite till. Och sen handlade jag. Jag skulle handla massor. Men det är så jävla tråkigt och handla så jag köpte bara mjölk, keso, kyckling, fetaost, avokado, en tandborste och två nagellack. ICA säljer nagellack. Hur bra som helst. Jag samlar på nagellack. Jag har 52 stycken nu tror jag...
Nu undrar jag vilka ni är som är här och läser?? 40 stycken varje dag. Kan ni inte bara säga hej! Det hade varit fint tycker jag. Men okej, gör som ni vill. Hej med er! Godnatt!




I'm so happy 'cause you're not here
You're not here, it makes me happy
Finally you disappear
Don't wanna know where you are going
but you should stay were you belong

I'm so happy and that ain't wrong
There's nothing wrong with being happy
If you did listen to the song
We all can do this part together
Just grab your dearest and sing along!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0