River Flows In You & Swedish House Mafia

Har mått som en prinsessa idag, förjäkla gött att vara bakfull samma dag som man partar på. Smidigt att ta allt på en gång känner jag... Men nu orkar jag inte mer. Nu ska jag vara lugn & fin i ett år. Typ.
Idag har jag varit på äventyr med fina töserna och sen grillat hos mor & far.

Den 1 juni kan man anmäla sig till 2012 års Göteborgsvarv. Då är det dags! Skriver in det i kalendern och skriver det här så kan jag inte banga sen! Smart, smart!
Nu är jag halvt om halvt död efter den här dagen, ska slänga mig i sängen och kolla på "Vampire Diaries". Imorgon bitti blir det morgonpromenad och sen handling innan jag ska bjuda min far på lunch innan jobbet! ♥

Här har ni två låtar:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0