Rhodos!

Nu har vi ändrat oss. Vi ska till Rhodos istället.






Kommer bli PERFEKT tror jag! :) Hurra, vad det ska bli roligt!

Jag är levande igen, knappt ingen huvudvärk kvar och det är SÅ jäkla skönt.
Men jag har fortfarande inte fått tag på någon läkare. Hoppas på att han ringer mig imorgon.

Känner att jag måste komma ut och röra på mig imorgon.
En riktig långpromenad eller ett spinningpass eller nåt, vadsomhelst.
Känner mig hem död efter jag har haft migrän. Blir liksom stressad av det.

Nu ska jag kolla klart på Arga Snickaren och sen är det Grey´s och Off the Map.
Sen ska jag stensova för imorgon ska jag jobba! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meh! Inte helt fel du :) Grekland är heeeeelt okej ju.



Haha ja det blir rätt lätt galet när man är med oss och nu hade vi en kväll med grabbarna, du vet de där tatuerade danskarna ;) Nej "min man" har jag som tur var sluppit men han kanske dyker upp när jag och johanna ska ut nästa helg. Allt bra med dig?? Kram kram

2011-05-06 @ 09:21:10
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0