Oh no!

I ett par dagar nu har jag fått ett par slängar av hypokondri.
I lördags (jag var full) trodde jag att jag fått en blodpropp i benet. Det hade jag inte.
Igår kunde jag inte andas när jag skulle sova (jag var nykter) men det var inte så konstigt för jag var illtäppt i näsan. En överdos Otrivin Menthol och tre doser Bricanyl räddade te´t och jag somnade till slut. Så kan det bli.
Nu har jag slut på fantasi och jag mår alldeldes förträffligt bra. Liiite träningsvärk har jag och min löpartur imorse fick jag glömma eftersom jag inte kunde rulla runt i sängen för egen maskin. Tänk vad muskler kan ställa till det för en.
Bristen på muskler så klart då...

Dags att sova för imorgonn ska jag springa eller gå på morgonen beroende på min rörelseförmåga.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Elinor

ja visst är det så, krånglar ALLTID typ..



Allt är toppen med mig, dig med hoppas jag. kram

2011-05-24 @ 15:29:19
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0