Migrän!

JAG AVLIDER! Och jag är så jävla arg, men då blir det bara värre.
Pratade med Vårdcentralen nu! "Ja, men vi har börjat med ett nytt och mycket bättre system så att du ska få samma läkare varje gång" Så du får en kallelse i mitten av juni".. JUNI??? Kvinna, är du inte klok? Nä men så är det tydligen nu. Jag har inte tagit någon skada av att få olika läkare varje gång även om det är gött störigt.
OCH VAD SÄGER HON SEN!??? "Har du provat med alvedon och ipren" Jag trodde jag skulle krevera. FÖR HELVETE JAG SKULLE ÄTIT UPP HELA JÄVLA ASTRA ZENECA OM DET VAR MIN GRANNE!!!
Jag skulle önska att ALLA människor bara fick en tiondels migränsmärta någon gång för jag skulle aldrig önska ens min värsta fiende ett riktigt migränanfall. Har man inte haft det så fattar man inte hur jävla ont det gör.
Människan som kom på kombination alvedon & ipren borde straffas för det är fan det ENDA rådet man får nuförtiden.

1. Problem: HALSFLUSS - Alvedon & Ipren
2. Skidolycka och nackskada - Alvedon & Ipren
3. Biopsi för cellprov (hysterisk människa) - Alvedon & Ipren (vad fan det nu skulle hjälpa för?)
4. Inflammation i knät - Alvedon & Ipren
5. Migrän - Alvedon & Ipren.

Den människan som ger mig rådet alvedon & ipren i nått sammanhang igen KAN DRA ÅT HELVETE!!!
Jag hatar ALVEDON. Och jag hatar IPREN. För det hjälper fan inte på varken migrän, halsfluss, knän eller nåt annat. Möjligtvis mot feber. Och vad jag vet så har jag inte feber.
Tanten i luren frågade vad jag ätit: Jag har ätit allt sa jag. För att ta det säkra före det osäkra så sa jag att jag ätit alvedon OCH ipren. Jag har tillomed ätit några gamla (nej, inte gamla) citodon jag hittade i skåpet men inte ens det hjälper...
Jag fattar inte ens HUR ett nytt jävla system på Vårdcentralen kan vara bättre om det är så att EN läkare har väntetid på över en månad. Om en annan inte har det då? Men hon menade på att jag ändå inte blir bättre bara för att jag får diagnosen. MEN JAG SKITER VÄL I DEN JÄVLA DIAGNOSEN, jag kan ställa en diagnos på mig själv. JAG VILL HA MEDICIN! Jag gör vad som helst för att slippa den här jävla hor-huvudvärken..
Men jag väntar till juni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0