MEN NÄÄÄÄ!!!!

Jag har försökt att informera er om diverse händelser, trauman och upptäckter i mitt liv under TRE (!) dagar.
Funkar blogg.se? NEJ!
I alla fall har jag funderingar på att flytta, men jag vet inte var? Jag är ju "hemma" här. Hur som.

Stenungsbaden var suveränt! Lika flashigt som namnet (yacht club) blev det när ett gäng med män i frack intog stället, halleluja moment. Eller något sådant. Vi har spanat grabbar i bar överkropp, grabbar som badar och grabbar som är OERHÖRT bakfulla. Det var mest MÄN överallt och undertecknad klagar INTE..!
I alla fall. Vi tog en tur till Smögen på hemvägen bara för att och så har vi stillat shopping samt Rosébegäret.
På det stora hela var helgen oförskämt bra och jag hade kunnat bo där. För alltid.

What´s new? Ingenting egentligen. Jag jobbar och inte så mycket mer.
Nu tänkte jag ta en rejäl promenad och röra på min kropp. Gör ju ett seriöst försök att faktiskt GÅ NER nu.
Och det funkar ju med maten nu men vi får la se. Har det inte hänt nåt på vågen på en vecka så ger jag fan i det. Då ska jag vara tjock, en kanot. Jag ska skugga människor på stranden, jag ska vara en ö i vattnet för alla barn i sommar. Ja, om det inte händer nåt nu då förblir jag sån här. Verkligen fantastiskt.

Jag matar in ljudbok och sen går jag till fötterna blöder (antagligen inte så långt - har redan världens skoskav) men vi får väl se när jag behagar komma hem. Innan DH ikväll alla fall.




Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0