Grekland

Nu är Greklandresan bokad. Den 21 augusti åker vi.
Om vi nu inte ångrar oss och hittar något annat. Det blir Korfu. Men vi var båda sugna på Santorini men vi får se.
Vi hann "bara" gå igenom Apollos utbud idag så vi får kika lite hemma och sådär.
Ska alla fall blir galet roligt.

Jag har fortfarande huvudvärk. Ibland är det mer, ibland mindre.
Jag vill bara sova nu, jag har totalt noll ork och det är så JÄVLA jobbigt.
Och jag är fortfarande arg för att jag inte får någon tid förrän i slutet på juni.
Bara det stressar mig nåt förjävligt. Och så får jag migrän för att jag stressar. Bra.

Nu ska jag käka pannkakor. Har ätit en macka idag och igår kunde jag inte äta alls.
Vi får se hur det blir imorgon, ska sova efter jag ätit så får vi se om jag blir nåt piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0