Djur!

Det sjukaste hände precis.
Jag håller på och tvättar och städar hemma.
Och så hade jag precis städat toaletten och öppnat överfönstren för det är så jäkla varmt därinne.
Sen när jag skulle in och och stänga så sitter det en jävla duva på min duschkabin.
JAG HATAR DUVOR. Jag är seriöst livrädd för duvor. Så jag stängde dörren och gick till affären.
När jag kom tillbaka satt den jäveln kvar... Kom på sen att jag var tvungen att ta kort på den och visa er annars skulle ni inte tro mig men när jag väl vågade mig in igen hade aset flugit iväg. Inte så synd...

Och igår. När jag var påväg till bästa kompis + familj.
Stora kor, små kor, stora hästar, små hästar, ekorre, fasan, liten mus och en rovfågel. Och en katt. Alla djur såg jag när jag åkte dit. Jag kände mig som Evan Almighty. Läskigt eftersom jag inte gillar djur så värst mycket...

Nu ska jag ner i tvättstugan. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0