Aouuuch!

Jag vet inte men jag tror inte den dära brännbollen var så bra för min kropp!
JAG HAR KRAMP I LÅREN ungefär 24 timmar om dygnet. Allt jag gör innebär kramp och jag vrålar "KRAAAMP!!!" rakt ut nu. Vad har hänt egentligen kan man undra.
Jag har fikat med min väldigt gravida vän idag. Hon är så fin. Och vi fick pratat om en himla massa grejer.
Annars har det inte hänt mer. Jag har handlat idag. Massor med mat har jag handlat. Nu skulle jag överleva en hel istid tror jag.

Nä men nu ska jag lägga mig. Så det blir fredag så jag får gå till jobbet och komma hem därifrån nån gång.
Hoppas på lite trevliga människor som ringer imorgon för idag har typ 93% av dom varit förjävliga. Men det är väl så när man arbetar på Sveriges mest hatade och otacksamma arbetsplats. Och med de orden önskar jag min bästa vän en trevlig semester och en godnatt (till alla)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0