Söndagsnöjen

Jag har drömt världens underbaraste drömmar inatt, fast det är ingenting jag tänker berätta för er.
Det jag bara vill påpeka idag är jag mår liiite bättre, är liiiite gladare och trivs liiite mer med livet... Bara för några töntiga drömmar som aldrig kommer förverkligas i alla fall :) Men man får vara glad för det lilla! :)

Gulle-Hanna ringde precis och krävde mitt sällskap idag. Vi ska åka till Örebro och kika på en bil till henne. Jajjemen, sa jag såklart. Så om 40 minuter kommer hon och hämtar mig så ska vi åka och käka innan..

Nu måste jag fixa håret för idag ser jag ut som en viss Disney-figur i skallen.
Ville bara meddela er vad jag sysslar med idag ;)

Puss och hej! / Lejonkungen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gullig du är, tack ;)

Mår faktiskt helt ok idag, skönt det så nu blir det att hitta på något.



Kul med en roadtripp =)



Härligt med fina drömmar!!

Kram

2011-06-12 @ 12:57:42
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0