Seg, segare, segast.

Efter promenaden till massören var jag helt slut.
Bara slängde mig på soffan. Har legat där tills nu. Ska försöka ta tag i mitt liv nu.
Har inte ätit på två dagar så jag ska ta en smörgås nu.
Sen ska jag dra ett tag med dammsugaren. Så här kan vi ju inte ha det.
Jag kan inte ligga och deppa bort mitt liv. Även om det hade varit skönast. Nischt, det går icke.
Imorgon SKA jag jobba! Jag måste få mig själv på lite andra tankar.

Och imorgon kväll ska jag ut och springa. Långt och fort.
Det är det bästa som finns för att rensa bort dåliga tankar.


Har förresten kollat klart på LOST nu. Såg sista avsnittet när jag låg här i soffan.
Skönt att slippa det beroendet ;)

Time to plocka ur diskmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0