Jävla bilbingo!

Jag hatar bilbingo. Idag hatar jag det. Nästa måndag är jag på det igen.

Jag är fortfarande lika sur och tvär och lipig. Är nästan så jag funderar på att åka hem till mamma och pappa och sova. Mysigare så. Eller så ska jag bara lägga mig i soffan och kolla på en film och tjuta ögonen ur mig. Ska lipa mig till vätskebrist. Fattar inte vad det är med mig. Antingen är det bara vanlig PMS eller så är det något helt annat. Vi får se. Jag orkar inte med mig själv. Godis smakar illa och allt som är sött gör att jag vill spy. BLÄ! Bra PMS kan man säga...



Kommentarer
Postat av: Hemma hos Elinor

24 Aug börjar jag :)

Hoppas dagen blir bättre idag.

kram

2011-06-07 @ 10:01:21
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0