Friday!

Hurra, veckans bästa dag är här!

Har kollat på Beck; Levande Begravd hemma hos modern och fadern. Och käkat tacos.
Muuuums! Sen blev jag så jäkla trött och åkte hem och nu sitter jag här. Ska snart lägga mig för jag kan knappt hålla uppe ögonen.

HELA mitt köksfönster (som är jävligt stort) är täckt av mås-skit. JAG HATAR MÅSAR!!
ALLA måsar borde DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!! Jag gör fan inget annat än putsar mina fönster.


Imorgon kommer mor och far och sätter upp hylla, lampa och lite annat.
Kanske dock inte är nån idé för jag får ringa hyresvärden igen. Fick ju omtapetserat i mitt sovrum. Dels för att tapeten innan var ilske-gul och vidrigt ful, dels för att den spruckit på det stället där kaminen varit. Det blir ju liksom varmt där. Min hyresvärd ville INTE tapetsera för att undvika detta igen, utan bestämde att tapeten skulle tas ner och det skulle målas. TROR NI TAPETEN HAR TAGITS NER???? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Det är fortfarande typ 1 cm mellanrum mellan tapeten och väggen. Och vad händer då? Skiten spricker. FAN JAG BLIR SÅ TRÖTT!!!!! Och min toalettskol skulle karl-jävel fixa när jag flyttade in. NICHT, det har inte hänt nåt än. Sen kan jag räkna upp 47 saker till som behöver åtgärdas men icke, ingenting händer. Jag kommer bli sinnessjuk.

Nää, morgondagen var det ja. Förutom att moderskeppet och faderskapet kommer så ska jag träffa en vän och sen ska jag hem till fröken psykolog på middag, treeevligt! Ska ut på joggingtur också. Naturligtvis.


Nääääe, nu ska jag sova! Natti, natti!



Kommentarer
Postat av: Hemma hos Elinor

Jag ska försöka lägga upp det imorgon.



kram på dej fina du!

2011-06-11 @ 00:20:55
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja fy fasen för denna depperioden men som sagt, det vänder, det vet vi båda =)

Får väl bara tillåta sig att må lite skit ibland.



Haha hatar oxå måsar, dom borde utrotas.

Min blaja som satt på toa fönstret är nästan borta, den har regnat bort för jag orkade fasen inte ta bort skiten för andra gången.



Trevlig helg !!

Kram

2011-06-11 @ 14:28:16
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0