Up, up, and away!

Eller något sådant!

Idag mår jag mucho bättre i skallen! Är fan en fröjd att gå upp utan skallebank!
Dessvärre vaknade jag med jordens halsont. Inte så jäkla kul men skit samma. Nu kan jag inte äta så mycket för jag kan knappt svälja, men det hörs INGENTING - det är ju gött det alla fall. Hatar när man låtar som en ännu manligare Bengt Magnusson. I alla fall, jag har kommit på att jag INTE ska ta cellgifter för min psoriasis alla fall, mitt immunförsvar är ju så gott som noll redan nu så att försvaga det ännu mer är väl ingen hit va? :)

Idag har jag fått bytt olja och oljefilter på min bil. Snälla E fixade. Var faktiskt meningen att jag skulle gjort det själv men han insåg att det skulle ta ALLDELES för lång tid ;) Haha, ja men okej.. Jag trilskas inte..

Nu ska jag lägga mig och läsa ToppHälsa och Amelia. Godernatten alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0