Underbara helg!

Har haft världens bästa helg! Kommer somna som en stock om några minuter känner jag.
Har spenderat hela dagen på stranden, är bränd och lycklig. Nästan lite för bränd kan man kanske tycka...
Jag och E åkte ut vid elva och sen kom brorsan och hans familj. Har gosat och badat med mina små troll och sen åkte jag och E hem. Har snart läst ut sista Carin Gerhardsen också. Helgonet heter boken och den är sjukt bra! Spring och köp är mitt råd!
När vi var påväg in till stan ringde C och vi bestämde oss för att ta båten och lägga oss i "Snikevika" för att kolla in Diggiloo. Eller ja, vi såg ingenting men vi hörde :) Så sjukt mycket båtar och vattenskotrar. Jättefin kväll verkligen. Nu är jag helt yr i skallen, blir alltid det när jag varit på sjön, skallen hänger inte med riktigt ;)

Nu ska jag smörja in min brända baksida och sen krypa i säng.
10 arbetsdagar kvar = 80 timmar = ca 700 telefonsamtal = ca 650 förbannade människor som jag ska klara av innan det är S E M E S T E R ! ! ! Lovely!

Förresten är det sjukt tråkigt att jag aldrig har några bilder i bloggen. Men när jag får min iPhone - jag vet, jag är förmodligen sist i hela världen - då lovar jag att ni ska få bilder. Massor med bilder.
Imorgon ska jag förresten lämna datorn till brorsan, får se om jag får med mig den hem på kvällen.
Dags att plocka ur tandpetarna ur ögonen och låta ögonlocken falla!

G o d n a t t  f i n a  n i ! ! !




Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig.
Det räcker att du ler mot mit så kapitulerar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0