Tjoho!!

Det är morgon - det är sol - och jag är på ett STRÅLANDE humör.
Det är lite av en skräll halv nio på morgonen! :)
Sitter här och väntar in mina töser. Ska dra ett tag med dammsugaren bara först.
Sen tänkte jag faktiskt dra till stranden. Det blir säkert i min ensamhet om inte sambon är sugen på att hänka på.
Men det kan vara skönt det med... Sola, bada och läsa.
Hostan är lite bättre idag, skönt!

Hade världens underbaraste dröm inatt. Jag kommer sväva på moln hela dagen.
Trots att det bara var en dröm, haha! Men... Man talar inte om sina drömmar, det vet ni ju... ;)

Wihoooooooo vilken trevlig dag.
Nu ska jag koka ägg och försöka fundera ut hur min "nya" kaffebryggare funkar.
Känner jag mina två ladies rätt så vill de ha kaffe lika mycket som en vampyr vill ha blod. Ungefär.


Hej på er, njut av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0