=(

Jag hatar det här! Jag hatar, hatar, hatar att inte må hundra.
Jag mår illa - hela tiden. När jag har huvudvärk kan jag inte äta, bara proppar i mig massa tabletter och sånt och sen kan jag inte äta för då mår jag illa... JÄTTEROLIGT ÄR DET!!!!
Jag har fortfarande huvudvärk. Det är "bara" huvudvärk nu... Men det är lik förbannat jobbigt. Känner mig helt död. Det tar liksom knäcken på mig. Jag ska ringa optikern imorgon i alla fall, känns som att synen blivit sämre också. Och det kanske kan ta bort lite av den "vanliga" huvudvärken alla fall. Ska tillbaka till migrändoktorn i augusti, fick tid när vi är i Grekland så jag hoppas jag kan få en tid veckan innan.. Måste ha recept på nässprayen. Kostar ju 200 spänn för två doser. Fattar ni vad jag menar med att jag blir fattig av det här?

Nu ska jag ta en sömntablett och sova. Har kvar några stycken sen tidigare som inte gått ut än.
Är ju fast i en rätt down period och det blir värre när jag ska sova. Så är det. Det går upp och det går ner men nu har det varit ner lite väl länge tycker jag. En ond cirkel. Ångest - sömnproblem - migrän. Runt, runt går det.
Jaja, det finns de som har det värre. Snart vänder det!


Godnattkram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vi kanske skulle starta en "gråahårklubben" då?! =)

Det är väl bara att inse fakta, man blir inte yngre och fräschare hur gärna man än vill, kanske likabra att gilla läget?!

Annars är det bara fint med mig =)



Usch då låter inte som du mår särskilt bra, jobbigt...

Hoppas det går åt rätt håll snart !!

2011-07-13 @ 11:50:05
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0