Charmigt

Jag kan fortfarande inte prata ordentligt. Hanna dör varje gång jag öppnar käften...
Jag kraxar som en kråka. Lite komiskt är det.

Nu kom det upp en ruta på min dator att ett fel upptäcktes och att det måste ses över omedelbart. Okej.
Vad ska jag göra med fanskapet? Köpa en ny? Lämna in? Kasta ut?
Och vad ska jag i så fall byta till? Jag pallar inte med saker som bara krånglar.

I alla fall. Han haft handläggning hela dagen - skönt! Blir så även imorgon som det verkar nu.
Sen får vi se. Har det inte blivit något bättre på torsdag får jag ringa vårdcentralen. Nyser som en idiot och svettas och fryser om vartannat. Har säkert feber men det blir man bara deprimerad av att veta att man har så jag förblir ovetande.
Åkte och hämtade Hanna efter jobbet, tog en glass och tjattrade om ditten och datten. Hon pratade - jag lyssnade. Svårt att göra annat...
Åkte till mor & far och käkade. Lilla mor har fått komma hem nu och såg riktigt pigg ut. Eller nä, hon var likblek. Men hon mådde bättre.
Hem och fix och sen åkte jag till Hanna på förfest. Kul att träffa härliga folk.
Dagens asflabb från mig och Hanna när vi insåg vem som var vem - så att säga.

Jag har jogging-abstinens! Det är helt sjukt - jag dör om jag inte får röra på mig snart.
Imorgon ska jag ta en bautalånglång promenad.

Näpp, dags för sängen och boken!

Snoooselisnooos!




When you smile the whole world stops and stares for a while ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0