Trötthet

Tröttheten har fått ett ansikte.
Jag skulle behöva nåt uppåttjack eller nåt för fy jäklar vad trött jag är.
Eftersom jag är en principfast människa anser jag att jag inte kan lägga mig klockan halv åtta så jag har gosat ner mig i soffan och ska kolla på "Black Swan" nu. Får väl se hur länge jag håller mig vaken.
Men nu är det bara 4 arbetsdagar kvar! 32 timmars arbete.

Idag kom en kollega till mig med en bunt bilder på olika läckra karlar, exempelvis Jude Law.
En annan kollega har skaffat karl nu så hon behövde inte bilderna längre. Gött att de kan gå som vandringspokal. Hos mig stannar de för evigt. Jag ska aldrig ha nåt förhållande så jag ska bara sitta och flörta med Jude hela dagarna. Oh la la, helt plötsligt kändes mitt skrivbord mycket bättre ;)



Näää, sova / filmkik nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0