Tjohoooooooooooo!

Hej på er!

Vaknade upp pigg och (inte lika) fräsch klockan halv nio.
Fattar inte vad alkohol gör med mig... Usch, får bli en vit semester nu. Typ.
Har varit hos min massör. Jädrar i mig vad hon tryckte idag. Känns som att jag inte har någon rygg kvar :S
Men det är gött!!
Förövrigt menade massören på att jag blivit MYCKET smalare... Jo, tjena. Det är typ som världens osanning. Jag har fan aldrig känt mig fetare än nu men det är ju roligt om folk tycker att jag ser smalare ut...


Förövrigt beställde jag en iPhone igår. Nu är det typ bara 10 till i världen som inte har det.
Jag vet att jag är sist, men jag är så glad att jag ska få en ny kompis. Hejdå, sociala liv!



Idag vaknade jag som Bröderna Fluffs okända syster. Jag har inte sett på maken vilken volym mitt hår kan få.
Jiiiiikes! Det står ut som... Jag vet inte vad. Det är så lockigt att jag tuppar av!!!



Nu ska jag duscha och fixa mig för att sedan dra med mig en gammal man - W - till Göteborg. Det blir kul. Det var längesen jag var där...





Todeloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0