S E M E S T E R ! ! !

Igår var världens längsta dag. Nästan. Tiden rann som sirap fram till klockan tre.
När jag sedan får ett samtal från en störd, förbannad och icke samarbetsvillig hallänning fem över tre trodde jag att jag skulle smälla av. När jag slutade kvart över tre och puckon bara ville tjafsa blev jag tre minuter (tre minuter av min semester) så jävla trött att jag avstyrade samtalet och hjulade ut från jobbet. Nä, inte riktigt men typ...

Åkte hem till H & C och blev upplockade av E för en tur till Överby. Hittade INGENTING. Men fick naglarna fixade alla fall. Kan inte bestämma om det vart bra eller dåligt... Jag har inga nagelband kvar i alla fall och huruvida det är bra eller dåligt kan jag inte bedöma. Men men. Nu är de finare i alla fall.

Åkte hem och packade väskan och drog mig till Vita Huset. Dusch och fix och förfest. Shots, öl, cider, rosé. Älskar att blanda. Verkligen... Drog ut en sväng och dra alldeles för mycket shots. Hem till mig och käkade och sen drog mr E och mr W strax efter fyra. Trevlans!
Idag mår jag oförskämt och otippat bra. Känner att hela jag luktar som en spritfabrik men jag mår bra!! Tjohoooooooo! Ska leta fram lite frukost, ta en promenad. Ikväll när jag nyktrat till ska jag åka och handla. Är vansinnigt sugen på tacos.

Ja, det om det!

Nu ska jag göra lite nytta! Eller så kan jag göra det nån annan gång.. Jag har ju några veckor på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0