Hej hej Augusti!

Jahapp och så var juli månad över, men det gör ju ingenting alls för augusti startade ju med kanonväder.
Det gjorde ont i själen att tvingas gå in och sätta sig på ett varmt kontor idag. Usch och fy!
Försökte få flexa ut men icke sa nicke, jag blev kvar till fyra och sen drog jag och en kollega till stranden. Är nyss hemkommen. Ska skölja upp badkläderna, köra igång diskmaskinen och dra ett tag med dammsugaren. Sen är det mat på tapeten och slöa i soffan tills sambon kommer hem. Ska tjattra lite och sen dyker jag i säng om jag inte redan sover, är så trött så trött.

Inte mycket mer än det jag har att säga.
Imorgon ska det springas, hur varmt det än är. Mina ben längtar efter att få springa - och svettas ordentligt!

Sköt om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0