Torsdag

Åh vad skönt att det snart är helg.
Imorgon börjar jag 6:45. SEGT men förjävla gött att sluta 15:30.
Har haft resultatsamtal idag med chefen. Haha, jag hade KASSA tider. Fy fan vad sur jag blev, men jaja. Vet ens inte vad det beror på så jag kan inte bättra mig heller. CRAP!
Ska hoppa i träningskläderna nu och ta en långlång promenad med pappa.
Sen ska jag med gott samvete bara hem och laga mat och slänga mig i soffan och kolla på Lost resten av kvällen. Måste kolla klart snart så jag slipper det här beroendet. Jag är kär i Sawyer nämligen så jag har lite ångest över att vi snart ska separeras eftersom det bara är en säsong kvar ;)

Imorgon ska det shoppas outfit för lördag samt present till världens bästa storebror som fyller år imorgon ♥ På lördag kväll är det kalas och då ska jag sörpla vin ;) Yummi!
I övrigt är helgen oplanerad men jag ska träna och ut i spåret alla fall.
Annars, annars, annars... Ingenting.
Ja, ni får ju inte veta så mycket roligt men ni vet ju vad som händer på dagarna alla fall ;)
Jo en sak som är kul är att jag har lämnat in deklarationen nu. Hej och hå vad kul jag ska ha för pengarna efter lägenhetsförsäljningen (de har jag redan haft kul för iofs men...)

Tack och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0