Svettigt!

Jo men klockan sex imorse väcktes jag av att min äckliga, skrikiga granne började tjata i en stämma som hade kunnat få kristall att spricka. Tack, miss decibel.
Jag drömde inatt att jag hade tappat ALLT hår.
Jag vaknade i panik och kollade mig i spegeln och såg ut såhär:





Jag har varit ute och sprungit. 2,5:an blev det endast för sen fick jag sån jävla mensvärk att jag inte kunde röra mig. Annars var tanken att springa 5 km och alla vet ju att det är tanken som räknas!

Nu har jag ätit gröt och ska ta en dusch. Sen ska jag och min Polis åka till Ica eller Willys och handla.
Jag ska köpa påskägg och godis till två av mina tre små troll.
Det tredje trollet ska jag köpa till imorgon samt till hans vackra moder aka bästis som har fyllt år!

Klockan fem eller nåt sånt kommer mami & papi hit och käkar med mig.
Ikväll vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med. Är sugen på bio men det går väl bara skit ändå.


Nej, hopp in i duschen!

GLAD PÅSK alla kärringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0