Påsk!

Har haft en mycket trevlig påsk med fina vänner.
På påskafton var jag ute i byn hos bästis och hennes familj. Åt tapas och spelade Wii.
Åkte in till stan och skjutsade hem brorsan med sambo och barn. Sen ringde en något överförfriskad karl och ville åka hem. Den något överförfriskade karln mådde något bättre dagen efter och ville åka på utflykt och äta glass så det gjorde vi. Sen fick han skjuts till sin bil. Jag åkte hem till mami & papi och la mig i solen.
Kvällen spenderades hos bästis med ett skönt gäng. Grillade och snackade skit en bra stund och sen var det dags att åka hem.

Idag ska jag hem till mina föräldrar och slänga mig i solen.
Bikini, bok och mp3:n.. Kan det bli bättre. Kanske kan få lite färg alla fall.
Ikväll blir det en löparrunda och sen ska jag bara slappa i soffan. Se på gårdagens avsnitt av Mästarnas Mästare och sen titta på film. Mys.

Jag har någon jobbig känsla i mig idag, vet inte vad det beror på faktiskt.
Har drömt en massa konstigt som jag inte kommer ihåg. Ni vet - bara en sån där känsla att allt känns konstigt.
Jag väntar bara på mitt provsvar. Och jag hoppas det kommer i veckan för den här väntan är galet jobbig.
Och så håller vi tummar och tår att det inte är nånting, okej? Orkar inte med en operation till. Och framför allt inte nu i sommar. Jaja, det är bara att se positivt och göra det som måste göras.

Trevlig dag, kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0