Morgon...

Huaaaa, vilken jobbig morgon. Men sjuuukt bra att ha fluff-hår så man slipper platta och sånt därnt.
Tummen upp för permenent.
Gårkvällen blev inte som jag tänkt. Skulle precis lägga mig, kollade telefonen och hade fått tre sms från S som ville att vi skulle ta en tur och babbla lite. Så vi tog en tur och åkte och tvättade mannens bil. Lika skinande ren som min... ;) Babbel babbel och vid midnatt var det dags att dra hem.
Har sovit som ett as inatt. Har drömt en massa. Att farmor ringde och behövde instruktioner till ett spel. Att mitt ex ringde och vrålade att hans sambo skulle föda. Det kan ju iofs stämma för barnet kommer väl vilken dag som helst men att han skulle ringa mig och vråla är väl högst osannolikt...

Neeej läsa tidningen och sen till jobbet.
Har sån sjukt ångest över att gå till jobbet. Fan vad jag vantrivs.

Pussilago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0