Åh gud!

Nu är jag här igen.
Fattar inte hur denna utomordentligt bra blogg har glömts av.
OCH. Den här trevliga bloggen har legat nere i ett år och ändå är det EN person som är trägen och är inne och kollar typ VARJE DAG! Det måste ju betyda att i alla fall en person av världens befolkning vill att jag ska börja blogga igen. Den här anonyma personen och min bästa vän vill det alla fall. Får vi tro.
Så nu gör jag ett försök här igen. Jag har ju så mycket trevliga saker att dela med mig av till er!
Det har ju hänt VÄLDIGT mycket på ett år.
Så nu kör vi igen.

Men nu ska jag och mitt fluffiga hår städa klart.
Vi (jag och håret är som två nu) dansar runt med dammsugaren och mimar i moppskaftet till tonerna av Journey och annan härlig gammal rock!
Welcome back to the 80's säger jag.

Tack och hej för nu!
//Curly Sue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0